هتل های 4 ستاره روسیه
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل های 4 ستاره روسیه

هتل بست وسترن وگا مسکو روسیه

 
هتل بست وسترن وگا مسکو روسیه  از بهترین هتل های 4 ستاره مسکو روسیه که در نزدیکی پارک Izmailovsky Park و در فاصله 15 دقیقه تا میدان سرخ مسکو قرار دارد. این هتل یکی از بهترین برگزیده های مسافران تور روسیه به خاطر موقعیت مکانی  مناسب و کیفیت خدمات دهی  عالی می باشد.این هتل دارای 975 اتاق می باشد که تمامی اتاقهای این هتل تمیز و زیبا  و مجهز می باشند.
 
 
 

امکانات هتل بست وسترن وگا مسکو روسیه :

این هتل خدمات رفاهی همچون ماساژ ، سونا ، سولاریوم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی ، استخر سر پوشیده می باشد..اتاق جلسه کاملا مجهز، آرايشگاه،وای فای رایگان مهیا ساخته است .همچنین میهمانان تور روسیه می توانند از غذاهای لذیذ و خوشمزه کاري بین المللی و بهترین غذاهای غربی لذت ببرند.
 
 
 

هتل سوکوس اولیمپیا گاردن سن پترزبورگ روسیه

هتل سوکوس اولیمپیا گاردن سن پترزبورگ روسیه یکی از برترین هتل های  4 ستاره هتل های سن پترزبورگ که درست د رمقابل پارک Olympia و در  فاصله چند دقیقه ای از ایستگاه مترو Tekhnologicheskiyمی باشد.این هتل از بهترین هتل های تور روسیه می باشد هتلی با اتاق هایی با وای فای رایگانو یک حمام مجهز ،تلویزیون صفحه تخت،با طراحی و دیزاینی همراه با رنگ های گرم و کف چوبی به زیبایی تزئین شده اند.
 
 

 

 امکانات هتل سوکوس اولیمپیا گاردن سن پترزبورگ روسیه :

در این هتل میهمانان تور روسیه می توانند از سرویس صبحانه که به صورت سلف سرویس کامل ارائه می شود یا از غذاهای بین المللی رستوران Fransmanni که با دکوراسیونی زیبا با دیزاینی گرم و دل نشین طراحی شده است. همچنین گردشگران تور روسیه می توانند از خدماتی از قبیل سالن ورزشی یا سونا و یا لابی هتل ،دفتر پذیرش 24 ساعته که نیز آماده ی ارائه ی پیشنهادات گردشگری ودر صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد داده شد استفاده نمایند. 
 




:: موضوعات مرتبط: تور روسیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره روسیه, لوکس ترین هتل های روسیه , مجلل ترین هتل های روسیه,بهترین هتل های روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: